Tags

magaliphot2Η Magali Declunder άλλαξε πορεία και θα είναι πίσω στους αγώνες για το Cadre 71/2 στα μέσα Σεπτεμβρίου για την ομάδα της Andernos.Με την άφιξή της στο τέλος του Ιουνίου, η Γαλλία θα έχει την ευχαρίστηση να βλέπει και πάλι την καλύτερη παίκτρια όλων των παιχνιδιών σερί τώρα που η Magali Declunder αποφάσισε να φύγει από την Ελλάδα για να εγκατασταθεί στην Arcachon.Η Magali είναι πέντε φορές πρωταθλήτρια Γαλλίας γυναικών στο ελεύθερο από το 1985 μέχρι το 1989 και δέκα φορές πρωταθλήτρια Ευρώπης στην ίδια κατηγορία με πολλές συμμετοχές μεταξύ των ετών 1985 και 1998.Είναι επίσης η μόνη γυναίκα στην ιστορία που έχει αγωνιστεί στην κατηγορία Masters των ανδρών 8 φορές.Σε αυτή την συνέντευξη που μου έδωσε προσπαθώ να σκιαγραφήσω όσο καλύτερα γίνεται το πορτρέτο της.
 
magali photJP: Γεια Magali και σε ευχαριστώ που δέχθηκες να δώσεις αυτή τη συνέντευξη για τους αναγνώστες του Kozoom. Κάτω από ποιες συνθήκες ανακάλυψες το μπιλιάρδο;
 
MD: Οι γονείς μου είχαν μια αίθουσα μπιλιάρδου και καφέ στο Saint-Pol-sur-Mer και άρχισα στην ηλικία των 14 ετών και μισό.
 
JP:Σε ποιό σημείο συνειδητοποίησες ότι το άθλημα θα πρέπει να αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της ζωής σου;
 
MD: Το πάθος μου για το παιχνίδι έγινε εμφανές κατά το πρώτο μου πρωτάθλημα Γαλλίας στις γυναίκες στη Salle Wagram στο Παρίσι στο οποίο πήρα την έκτη θέση. Όταν είδα την πρωταθλήτρια Γαλλίας Jeanne Thomas με το χρυσό μετάλλιο γύρω από το λαιμό της, είπα στον εαυτό μου: “Το επόμενο έτος, θα είμαι στη θέση της.”Κάπως έτσι ξεκίνησαν όλα!
 
JP: Ποιοι ήταν οι καθηγητές σας;
 
MD: Πρώτα ο Georges Bourezg που με ανακάλυψε στη Wagram και μου έδωσε μαθήματα για λίγα Σαββατοκύριακα στο Παρίσι και στη συνέχεια ο Francis Connesson. Πήρα επίσης μαθήματα από τον Emile Wafflard.
 
JP: Μετά από πέντε εθνικούς τίτλους στο Ελεύθερο Γυναικών 1985-1989, γιατί δεν συνεχίσατε;
 
MD:Δεν συνέχισα στις γυναίκες, γιατί λόγω των επιδόσεων μου μπορούσα να παίξω με τους άντρες σε 3.10 τραπέζι πια και όχι σε 2.80.
 
JP: Έχετε συμμετάσχει σε δέκα ευρωπαϊκά πρωταθλήματα στο Ελεύθερο Γυναικών με πολλές νίκες 1985-1998 ποια είναι η καλύτερη ανάμνησή σας;
 
MD: Αναμφίβολα, καλύτερη ανάμνησή μου είναι το πρωτάθλημα στο Bad Mondorf στο Λουξεμβούργο το 1988 (Magali ήταν τότε 21), στο οποίο έκανα μέσο όρο 62.50 σε πέντε αγώνες και αν δεν με απατά η μνήμη μου στις 150 καραμπόλες απόσταση.
 
JP: Και ο ανταγωνισμός ήταν πραγματικά πολύ μεγάλος με τέσσερα κορίτσια τουλάχιστον που έκαναν τακτικά 100 σερί, με τη Γερμανίδα Suzanne Ponsing-Stengel (125 το 1997, 141 το 1998 …),με την Ολλανδή Rianne Bruijnzeel (145 το 1989),την Αυστριακή Ingrid Engelbrecht (110 το 1993)και την Ελβετή Diane Wild ​​(105 το 1994 και 120 το 1998),που είναι πλέον μέλος της συντονιστικής επιτροπής της CEB.
 
MD:Όταν οι αποστάσεις είναι μικρές για παράδειγμα 150 πόντοι,ένα σερί 100 πόντων μπορεί να αποβεί καθοριστικό.Γι’αυτό το λόγο εκείνη την εποχή υποστήριζα ότι έπρεπε να παίζουμε στους 200 πόντους.
 
JP:Ποια είναι η καλύτερη ανάμνησή σας από τους αγώνες στην κατηγορία Masters;
 
MD: Υπάρχουν δύο νίκες που με έκαναν πολύ ευτυχισμένη. Η πρώτη μου νίκη στη Β’ κατηγορία ανδρών στο ελεύθερο εναντίον του Fernand Gonzales στον τελικό με 36.75 MG. Η δεύτερη συνέβη στο πρωτάθλημα Masters ανδρών εναντίον του Brahim Djoubri που ήταν τότε πρωταθλητής Ευρώπης και έκανα τις 400 καραμπόλες σε 2 στεκιές.
 
JP: Είναι δύσκολο για μια γυναίκα να ανταγωνίζεται τους άντρες;
 
MD: Φυσικά και είναι δύσκολο  επειδή από τη μία πλευρά, θα είναι μόνη της και δεύτερον, είναι ένα πολύ ανδροκρατούμενο περιβάλλον, με λίγες γυναίκες εδώ και 25 χρόνια και κάποιες φορές λέγονται κάποια πράγματα όχι πολύ ευχάριστα. Είναι λυπηρό να έχουμε τόσο λίγες γυναίκες και θέλω η επιστροφή μου στη Γαλλία να χρησιμεύσει ως εφαλτήριο για να αυξηθεί ο αριθμός των γυναικών στο μπιλιάρδο σημαντικά.
 
JP:Με τι στέκα παίζετε;
 
MD: Με μια  Longoni που μου έδωσε o Francis Connesson πριν από 25 χρόνια.
 
JP: Πόσο καιρό πήγατε στην Ελλάδα;
 
MD: Έμεινα στην Ελλάδα σχεδόν 14 χρόνια από Οκτώβριο 1998 μέχρι Ιούνιο 2012.
 
JP: Ποιο ήταν το κίνητρό σας για να επιστρέψετε στη Γαλλία και γιατί στην Andernos;
 
MD: Από τη μία πλευρά,για προσωπικούς λόγους,αλλά και επειδή εδώ και πολύ καιρό ήθελα να επιστρέψω στη Γαλλία χωρίς να βρίσκω την ευκαιρία να το πράξω. Η ευκαιρία ήρθε κατά το μήνα Αύγουστο του 2011, όταν γνώρισα τον Nicolas Gerassimopoulos. Συνηθίζει να έρχεται για διακοπές στην Ελλάδα και συναντηθήκαμε στην Αθήνα σε μια λέσχη τυχαία. Μιλήσαμε και του είπα την πρόθεσή μου να επιστρέψω στη Γαλλία χωρίς να ξέρω πού να πάω. Στη συνέχεια, σε συνεννόηση με τον Bernard Baudoin, μου ζήτησε να εργαστώ για την Intermarket και μπορώ τώρα να πω ότι ήταν η «ευκαιρία της ζωής.”
 
JP: Για ένα μήνα που είστε εδώ, πώς είναι η ένταξη σας;
 
MD: Εντάξει. Πήρα το ρυθμό της εργασίας μου στο κατάστημα και δουλεύω περίπου δύο ώρες την ημέρα.
 
JP: Ποιοι είναι οι στόχοι σας για την επόμενη σεζόν;
 
MD:Απλοί αλλά σοβαροί. Θέλω ιδιαίτερα να παίξω ελεύθερο (συμπεριλαμβανομένου του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Brandenburg) και Cadre 47/2 και γιατί όχι και τρίσποντες όπως με συμβούλευσε ο Bernard,στο πρωτάθλημα Γαλλίας γυναικών αν το πρόγραμμά μου το επιτρέψει.
 
JP:Συμβιβάζονται τα παιχνίδια σερί με τις τρίσποντες;
 
MD: Ναι, γιατί όχι; Με δύο ώρες προπόνησης την ημέρα κάτι θα μπορούσε να γίνει. Θα πάρει χρόνο, αλλά το μέλλον είναι μπροστά μου.
 
JP: Έχετε  χρόνο να παρακολουθείτε τους Ολυμπιακούς Αγώνες του Λονδίνου;
 
MD: Όχι πραγματικά, επειδή είμαι μεταξύ εργασίας και κατάρτισης, δεν έχω πάρα πολύ χρόνο, αλλά όταν έχω μια ελεύθερη ώρα το βράδυ, βλέπω λίγο. Μου αρέσει ο αθλητισμός γενικότερα.
 
JP:Θαυμάζεται κάποιους παίκτες στο μπιλιάρδο;
 
MD:Πιο παλιά,μου άρεσε από τους Ιάπωνες ο Kobayashi και από τους Ολλανδούς ο Jaspers επειδή μου άρεσε η τεχνική τους στο πλασσάρισμα(επανατοποθέτηση) των μπιλλιών.Επίσης από τους Έλληνες μου αρέσει ο Κασιδόκωστας για τον ίδιο λόγο.Όσον αφορά το Cadre,μου αρέσει  το παιχνίδι του Louis Edelin.
 
JP: Είναι δύσκολο να συνδυάσετε την επαγγελματική δραστηριότητα, την οικογενειακή ζωή με την κόρη σας Μαρία που είναι 13 ετών με ένα άθλημα υψηλού επιπέδου;
 
MD: Στη ζωή, νομίζω ότι αν θέλετε κάτι,μπορείτε πάντα να το πετύχετε.Απλά χρειάζεται ο κατάλληλος προγραμματισμός. Η κόρη μου είναι αρκετά μεγάλη για να με καταλάβει και να ακολουθήσει τις δραστηριότητές μου. Έχω μόνο την επιθυμία να έχει μία αρκετά υγιή ζωή να πηγαίνει για ύπνο νωρίς και στη συνέχεια να κάνουμε ό, τι πρέπει να κάνουμε.
 
JP: Μετά από οκτώ χρόνια χωρίς να παίζετε σοβαρά πως είναι τα τελευταία σας αποτελέσματα στο Cadre 47/2;
 
MD: Πρόσφατα συμμετείχα σε αγώνες στην Αθήνα περίπου 6 μήνες πριν.Έπαιξα καλά με συνολικό μέσο όρο 29,32 και σε ένα παιχνίδι έκανα τους 200 πόντους σε 3 στεκιές με 179 σερί. Είμαι χαρούμενη με αυτό το αποτέλεσμα επειδή εμφανίστηκε επτά μήνες μετά την επανάληψη της προπόνησης και ιδιαίτερα μετά από 8-ετή παύση.
 
Επίσης κέρδισε πρόσφατα και τον Bernard Villiers στο Cadre 71/2 στους 150 πόντους με 108 σερί,για το Γαλλικό διασυλλογικό.
 
JP: Σας ευχαριστώ Magali και καλή τύχη στη νέα σας ζωή.
 
MD: Σας ευχαριστώ.
 
Συνέντευξη της Magali Declunder στον Jeremie Picart τον Αύγουστο του 2012.READ ENGLISH TRANSLATION.Declunder Profile
 
Magali Declunder-Bernard Villiers:150-103(6) with 108 points run.Here we see 81 points.French National Tournament 2012
 
Declunder free game 2013